• 16-07-2010, 04:17:28
    #1
    Sağ Tarafta Görünen Kategorinin Yanına Yani Yazıların Sol Köşesine Simge Eklemek İstiyorum Nasıl Yapıyoruz Bilgisi Olan Arkadaşlar Var mı ?

    Resimdeki şekil gibi ;

  • 16-07-2010, 04:27:24
    #2
    Temanızın stil dosyasına "ul" diye aratın varsa

     list-style-image:url('simgelinki.png');
    kodunu ekleyince oluyormuş galiba.
  • 16-07-2010, 04:34:06
    #3
    Memet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanızın stil dosyasına "ul" diye aratın varsa

     list-style-image:url('simgelinki.png');
    kodunu ekleyince oluyormuş galiba.
    Ul Çokta Hangi Ul Ama Orası Önemli?
  • 16-07-2010, 04:36:19
    #4
    .ul cat tarzı bişey olabilir

    veya şöyle bir eklenti de varmış.
  • 16-07-2010, 04:37:23
    #5
    Öyle değil hocam

    Temanızın adresini ve style.css dosyanızı buraya yazın size gerekli kodu yazayım.
  • 16-07-2010, 04:38:58
    #6
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle değil hocam

    Temanızın adresini ve style.css dosyanızı buraya yazın size gerekli kodu yazayım.
    sen gerekli kodu versen ?
  • 16-07-2010, 04:41:18
    #7
    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen gerekli kodu versen ?
    Görmeden nasıl verebilirim? O şekilde olsa zaten verirdim. 2 dk uğraşıp buraya yazamayacaksanız artık bişey diyemiyorum. İyi sabahlar, kolay gelsin.
  • 16-07-2010, 06:49:36
    #8
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmeden nasıl verebilirim? O şekilde olsa zaten verirdim. 2 dk uğraşıp buraya yazamayacaksanız artık bişey diyemiyorum. İyi sabahlar, kolay gelsin.
    Ayıp Burak ayıp. Niye düzgün yardım etmiyorsun?
    Bir de böyle yardım etmeye millet mecburmuş gibi yardım edenleri azarlar gibi konuşanlar yok mu insanın tüm hevesini kırıyor.
  • 16-07-2010, 15:57:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    http://www.gencliksokagi.com/wordpre...steleme-islemi şu konuya bakınız işinizi görür