• 01-07-2010, 22:31:46
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Dediğini yapmaya çalışıyorum ama başka sitede olunca swf dosyası, benim sayfada çalışmıyor. O alan beyaz ve boş kalıyor. Kendi sunucumdaki başka bir siteye atıp denedim yine olmadı. Nasıl yapabiliriz bunu?
  • 01-07-2010, 22:38:04
    #20
    Daral geldi artık...

    Şimdi de kendi sunucumuzdaki player.swf çalışmıyor! Bu nedir yahu... Bir sorunu çözdük diye seviniyorken diğeri ortaya çıkıyor.

    Facebook istifa, Macromedia istifa, Microsoft istifa.
  • 01-07-2010, 22:42:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Vallahi öyle.. Köklü bir değişikliğe gitmeyin deniyor sitelerinizde, beklememiz tavsiye ediliyor. Ne kadar süreceği belli değil ama, ömrü az olsa da geçici çözümler bulmaya çalışmalıyız.
  • 01-07-2010, 22:51:14
    #22
    Hiç kusura bakmasın. Bu şekilde devam edeceğim sorun çözülene kadar. Haydi bu da bozulsun.


    <embed type="application/x-shockwave-flash" width="595" height="350" src="http://alkislarlayasiyorum.com/player_new/ay.swf?type=video&file=http://video.ak.facebook.com/cfs-ak-ash2/33006/171/395450719267_19118.mp4&skin=http://www.bitsinbucile.net/test/yeter.zip" bgcolor="#ffffff" quality="High" allowfullscreen="true"></embed>
  • 02-07-2010, 01:20:19
    #23
    A player'ı B player'ıyla aynıdır. A player'ı Ali'nin ftp'sine, B player'ı da Mehmet'in ftp'sine atılmıştır. Kod 1 ile Kod 2 aynıdır. Kod 1 A player'ıyla Ali'nin locali'nde, Kod 2 de B player'ıyla Mehmet'in locali'nde çalıştırılmaya çalışılmıştır. Ali'nin player'ı çalışırken Mehmet'in player'ı çalışmamıştır. Kod 1 A player'ıyla Ali'nin web sitesinde, Kod 2 B player'ıyla Mehmet'in web sitesinde çalıştırılmaya çalışılmıştır. Ali'nin web sitesinde player çalışırken Mehmet'in web sitesinde çalışmamıştır. Kod 1 A ve B player'larıyla ayrı ayrı hem Ali'nin hem de Mehmet'in web sitesinde çalıştırılmaya çalışılmıştır, player'lar hem Ali'nin hem de Mehmet'in web sitesinde çalışmıştır. Ali ile Mehmet player'larını ve kodlarını değiştirmişlerdir, bu seferde Ali'nin player'ı çalışmamıştır. Buna göre sorunlu player, sorunlu kod, sorunlu sunucu, sorunlu local hangisidir?

    ..
  • 02-07-2010, 01:24:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    replace eklentisi ile filmlerinizi çalışır hale getirin. sonrasında düzelirse yine eski hâline getirirsiniz..
  • 02-07-2010, 11:36:07
    #25
    Jw playerın default halinde gösteriyor proplayerda default hali yok bunu ayarlarsak gösterecek sanırım.
  • 02-07-2010, 12:16:44
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Default hali derken? Skin dosyasını mı diyorsun?
  • 02-07-2010, 18:43:42
    #27
    swatemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Default hali derken? Skin dosyasını mı diyorsun?
    Evet