LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pro Player Facebook sorununa çözüm bulalım..
27
●2.489
- 01-07-2010, 22:51:14Hiç kusura bakmasın. Bu şekilde devam edeceğim sorun çözülene kadar. Haydi bu da bozulsun.
<embed type="application/x-shockwave-flash" width="595" height="350" src="http://alkislarlayasiyorum.com/player_new/ay.swf?type=video&file=http://video.ak.facebook.com/cfs-ak-ash2/33006/171/395450719267_19118.mp4&skin=http://www.bitsinbucile.net/test/yeter.zip" bgcolor="#ffffff" quality="High" allowfullscreen="true"></embed>
- 02-07-2010, 01:20:19A player'ı B player'ıyla aynıdır. A player'ı Ali'nin ftp'sine, B player'ı da Mehmet'in ftp'sine atılmıştır. Kod 1 ile Kod 2 aynıdır. Kod 1 A player'ıyla Ali'nin locali'nde, Kod 2 de B player'ıyla Mehmet'in locali'nde çalıştırılmaya çalışılmıştır. Ali'nin player'ı çalışırken Mehmet'in player'ı çalışmamıştır. Kod 1 A player'ıyla Ali'nin web sitesinde, Kod 2 B player'ıyla Mehmet'in web sitesinde çalıştırılmaya çalışılmıştır. Ali'nin web sitesinde player çalışırken Mehmet'in web sitesinde çalışmamıştır. Kod 1 A ve B player'larıyla ayrı ayrı hem Ali'nin hem de Mehmet'in web sitesinde çalıştırılmaya çalışılmıştır, player'lar hem Ali'nin hem de Mehmet'in web sitesinde çalışmıştır. Ali ile Mehmet player'larını ve kodlarını değiştirmişlerdir, bu seferde Ali'nin player'ı çalışmamıştır. Buna göre sorunlu player, sorunlu kod, sorunlu sunucu, sorunlu local hangisidir?
..
- 02-07-2010, 11:36:07Jw playerın default halinde gösteriyor proplayerda default hali yok bunu ayarlarsak gösterecek sanırım.
..