burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bize ne pm geldi nede birşey nasıl anlaştınız ilgiç.O zaman sadece msn den konuşalım desen daha iyi olacak yani.Boşa zaman kaybı yapmayız bizde.
haklı bence de...