• 06-06-2010, 19:24:16
    #10
    aska_surgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım dosyaları yeniledim Eset nod32 kullanıyorum ve siteme girdiğimde virüs uyarısı almıyorum acaba virüsten tam anlamıyla kurtulmuşmuyumdur
    nod32 virüs uyarısı yapmıyorsa kurtulmuşsunuzdur çünkü uyarı veriyor tabi nod32 kurmadan önce beni uyar diye bir seçenek vardı seçtiyseniz onu sorun yoktur,sitenizi kontrol ettim uyarı vermedi.
  • 06-06-2010, 19:50:43
    #11
    eyvallah saoalsın papagan33 kurtulduğuma sevindim Realiste yeniden üyelik başvurusu yapayım : =)