• 17-04-2010, 10:44:59
    #1
    blogumu yeni bi' hosta taşıyordum bu sabah. Konulardaki resimleri tekrardan atarken wp-content/upload/xxx diye bi' klasör yok , oluşturamıyoruz , yazma izni yok diyor . CHMOD 777 yaptım fakat bi' türlü 777 e geçiremedim . Sürekli 755 de kalıyor .
    Bunu nasıl yapacağım ?
    Birde tüm dosyaların yazma izinleri olması herhangi bi' açık yaratırmı ??
  • 17-04-2010, 11:46:10
    #2
    Kurumsal Üye
    SSH yetkiniz yoksa, Filezilla ile denemenizi öneririm.
  • 17-04-2010, 13:23:26
    #3
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    CPanel veya direkadmin den dosya yonetme bolumune girin. upload klasorunu secip reset owner yap. buyuk ihtimalle owner senin kullanici adin degil de apache gorunuyor
  • 17-04-2010, 14:02:13
    #4
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CPanel veya direkadmin den dosya yonetme bolumune girin. upload klasorunu secip reset owner yap. buyuk ihtimalle owner senin kullanici adin degil de apache gorunuyor
    teşekkürler , galiba oldu : )