• 10-06-2007, 23:35:15
    #1
    Sodelicious temasına yakuter.com'da rastladım , bayıldım doğrusu.

    Keşke yeni bir projem olsa da bir blog daha açsam diye geçirdim içimden ama yok.Can sıkıntısı , işsizlik , güçsüzlük...Bir blog açarsam hazır olur diye Türkçeleştirdim.(elimden geldiği kadar)

    Türkçeleştirme %100 değil.Bazı küçük gözümden kaçmış yerler olabilir.Ayrıca arama butonu ve yorum gönder butonu resim halinde o yüzden onlar ingilizce , onları Türkçeleştiremedim.Ama gerisi tamam.

    Demo 1 veya Demo 2

    Temanın Görüntüsü :








    Türkçe Versiyonu :

    Burdan , Burdan ya da Ekten ...


    İngilizce Versiyonu :

    http://www.web2themes.com/download-manager.php?id=1


    NOT : Şunu da belirteyim ; footera kendi iki sitemin linkini ekledim.Benden backlinklerinizi esirgemezsiniz diye düşündüm.Dileyen benim linklerimi kaldırabilir sorun değil tabiki de...
  • 10-06-2007, 23:46:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oo yakuter de bunu kullanıyor he
  • 11-06-2007, 01:33:34
    #3
    tşk emeğine sağlık linklerin kalcak
  • 11-06-2007, 02:07:39
    #4
    Ben sevmedim, ama yerleşik özellikleri olsa gerek.
  • 15-06-2007, 10:12:22
    #5
    tasarım olarak çok güzel bir tema. güzel bir paylaşım.
  • 15-06-2007, 10:23:57
    #6
    hmm baya güzel bi temaymış.
    teşekkürler
  • 15-06-2007, 11:20:37
    #7
    bende bu hatayı verdi arakdaşlar
  • 15-06-2007, 15:35:52
    #8
    Hoş bir tema harbi eline sağlık.
  • 15-06-2007, 19:47:16
    #9
    birdost pm ile de belirttiğim gibi başka bir yere upload edebilirsen,upload ettiğiln yerden uçmuş.