Sodelicious temasına yakuter.com'da rastladım , bayıldım doğrusu.
Keşke yeni bir projem olsa da bir blog daha açsam diye geçirdim içimden ama yok.Can sıkıntısı , işsizlik , güçsüzlük...Bir blog açarsam hazır olur diye Türkçeleştirdim.(elimden geldiği kadar)
Türkçeleştirme %100 değil.Bazı küçük gözümden kaçmış yerler olabilir.Ayrıca arama butonu ve yorum gönder butonu resim halinde o yüzden onlar ingilizce , onları Türkçeleştiremedim.Ama gerisi tamam.
Demo 1 veya
Demo 2
Temanın Görüntüsü :
Türkçe Versiyonu : Burdan ,
Burdan ya da
Ekten ...
İngilizce Versiyonu : http://www.web2themes.com/download-manager.php?id=1 NOT : Şunu da belirteyim ; footera kendi iki sitemin linkini ekledim.Benden backlinklerinizi esirgemezsiniz diye düşündüm.Dileyen benim linklerimi kaldırabilir sorun değil tabiki de...