Sodelicious temasına yakuter.com'da rastladım , bayıldım doğrusu.

Keşke yeni bir projem olsa da bir blog daha açsam diye geçirdim içimden ama yok.Can sıkıntısı , işsizlik , güçsüzlük...Bir blog açarsam hazır olur diye Türkçeleştirdim.(elimden geldiği kadar)

Türkçeleştirme %100 değil.Bazı küçük gözümden kaçmış yerler olabilir.Ayrıca arama butonu ve yorum gönder butonu resim halinde o yüzden onlar ingilizce , onları Türkçeleştiremedim.Ama gerisi tamam.

Demo 1 veya Demo 2

Temanın Görüntüsü :








Türkçe Versiyonu :

Burdan , Burdan ya da Ekten ...


İngilizce Versiyonu :

http://www.web2themes.com/download-manager.php?id=1


NOT : Şunu da belirteyim ; footera kendi iki sitemin linkini ekledim.Benden backlinklerinizi esirgemezsiniz diye düşündüm.Dileyen benim linklerimi kaldırabilir sorun değil tabiki de...