• 03-02-2010, 23:37:02
    #1

    Tema yükledim etiketler bu şekilde kaldı nasıl kaldırabilirim?
  • 04-02-2010, 01:07:15
    #2
    bağlantı bölümüne benziyor o. adı öyle kalmış olabilir. Bileşenler bölümünden veya widget desteği yoksa sidebar.php den kaldırabilirsiniz.
  • 04-02-2010, 09:14:00
    #3
    Teşekkürler sorun çözüldü.