Merhabalar,

Wp'den anlıyan arkadaşlara soruyorum bu kaç seneden beri çözülmeyen bir sorun.Hala bunun bir eklentisi vs birşeyi yok mudur?heryeri talan ettim ama bulamadım.

Yardımcı olursanız sevinirim.