• 20-01-2010, 09:32:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Wordpress kurulu sitemde şöyle bir sorun var. Örneklerle açıklayacağım.
    Mesela ftpden (filezilla kullanıyorum) yeni bir tema atıyorum. Bu tema wp-admin de onaylamak için gözükmüyor. Ama wp-adminden eklersem bu sefer wp-adminde gözüküyor onaylayabiliyorum sitede de gözüküyor ama wp-adminden attığım dosya ftp de yok.
    Başka bir örnek şu anda kullandığım temanın footerını siliyorum mesela ftp den ama sitede sorun olmuyor footer gözüküyor.
    Ve bugün birşeyle daha karşılaştım sitede bir sayfa var içinde linkler vs var ben onu önce ftp den çekip sonra düzenleyip atmayı planlıyorum ftpden çektim açtım ki birde ne göreyim o dosyanın içinde benim ilk düzenlediğim halim var daha sonra o dosyayı başka pcden başka bir arkadaş değiştirmişti. kaynağı görüntüleden asıl kodları alıp içine attım kendim de bir kaç şey ekledim ftpye attım ama yok eklediğim değişiklikler yine gözükmedi.

    Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ne yapmalıyım sorun nereden kaynaklanıyor. Bir bilen duyan ben yapabilirim diyen varsa lütfen yardımcı olsun ister konudan isterse msn adresim profilimde var oradan alarak da msn den.

    Şimdiden herkese teşekkürler.
  • 20-01-2010, 09:37:15
    #2
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cache sistemi varsa sitenizde pasif hale getirip, önceden oluşturulan tüm sayfaları silip, bilgisayardaki cokie'leride silip sitede ctrl + f5 yaparsanız sorun çözülür tahminimce.
  • 20-01-2010, 09:40:33
    #3
    cache yok.
    önceden oluşturulan tüm sayfaları silip, (burayı tam anlayamadım hepsinin yedeklerini alıp ftp den silmemimi istiyorsunuz)
    bilgisayardaki cokie'leride silip sitede ctrl + f5 (kuzenim var ondan bakmasını rica ediyorum onda da sorun olmuyor)
  • 20-01-2010, 09:42:57
    #4
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cache yok.
    önceden oluşturulan tüm sayfaları silip, (burayı tam anlayamadım hepsinin yedeklerini alıp ftp den silmemimi istiyorsunuz)
    bilgisayardaki cokie'leride silip sitede ctrl + f5 (kuzenim var ondan bakmasını rica ediyorum onda da sorun olmuyor)
    Yok öyle demek istemedim. Cokie varsa, oluşturulan sayfa kopyalarını silmenizi önerecektim.

    Belki siteyi taşımışsınızdır. FTP bilgilerinde ftp.site.com diye değilde ip adresini yazmışsınızdır. İp adreside eski sunucunun ipleridir. Bu nedenle değiştirdiğinizi sanıp eski hostta değiştiriyorda olabilirsiniz.
  • 20-01-2010, 09:49:53
    #5
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok öyle demek istemedim. Cokie varsa, oluşturulan sayfa kopyalarını silmenizi önerecektim.

    Belki siteyi taşımışsınızdır. FTP bilgilerinde ftp.site.com diye değilde ip adresini yazmışsınızdır. İp adreside eski sunucunun ipleridir. Bu nedenle değiştirdiğinizi sanıp eski hostta değiştiriyorda olabilirsiniz.

    Şu anda size nasıl teşekkür etmem gerektiğini bilemiyorum gerçekten Allah sizden razı olsun bu benim aklıma nasıl gelmedi hostcum demişti sunucuları değiştiriyoruz diye uyarmıştı da ama benim hiç aklıma gelmedi yüzlerce +++++ sizin olsun.
  • 20-01-2010, 09:56:31
    #6
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda size nasıl teşekkür etmem gerektiğini bilemiyorum gerçekten Allah sizden razı olsun bu benim aklıma nasıl gelmedi hostcum demişti sunucuları değiştiriyoruz diye uyarmıştı da ama benim hiç aklıma gelmedi yüzlerce +++++ sizin olsun.
    Aynısı benimde başımada gelmişti. Sinir olmuştum. Ertesi gün çözünce kendi kendime hem gülmüştüm, hem kızmıştım. Sorunun halolmasına sevindim. İyi çalışmalar. İyi günler.
  • 20-01-2010, 10:00:43
    #7
    Sağol 1 haftadır var denemediğim yöntem kalmamıştı en basitini denememişim