Arkadaşlar kendi bloğuma media player eklemek istiyorum. Mediaplayer içinde albüm şarkılarını yayınlayacağım .Ağağıdaki mavinefes.net sitesinin yaptığı gibi bende yapmak istiyorum. Yardımcı olurmusunuz.
Link:http://mavinefes.net/mp3/mavinefes_p...text=Mavinefes Guncesi
Wp bloguma kendi media playerimi nasıl eklerim?
0
●277