• 21-12-2009, 22:31:17
    #1
    linkler ölü
  • 21-12-2009, 22:31:35
    #2
    hımm güzelmiş hocam saolun
  • 21-12-2009, 22:32:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Süpersin Serdar, Paylaşımın için Teşekkürler.
  • 21-12-2009, 22:33:34
    #4
    sağolun tşkr ederim=)
  • 22-12-2009, 08:20:24
    #5
    harika bişey bu tam böyle birşey arıyordum ama tema biraz daha görsel olabilirdi teşekkürler saol
  • 22-12-2009, 09:04:46
    #6
    Footerdan linkmi sılmezsnz çok memnun olurm:-)
  • 22-12-2009, 09:21:23
    #7
    Garip ama ben daha v2 yi çıkarmadım
  • 22-12-2009, 09:48:13
    #8
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garip ama ben daha v2 yi çıkarmadım
    konuyu düzelterek gerekli acıklamayı yaptım
  • 09-06-2010, 07:00:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hocam tekrardan dağıtma ihtimaliniz var mı