merhabalar
bugun Artemia kullanarak niphel'in yazdigi manset7 kullanmaya basladim.,
ama sorun su ki ust menude sayfalar dropdown yapildiginda o mansetin arkasina saklaniyor, normalde ustune cikmasi lazim..
bir bakabilirmisiniz ??
site : METROPOL DERSHANELERİ | YÖS - YÇS - TCS
dropdown arkaya plana gecti.. nasil oluyor :S
4
●318
- 11-10-2009, 16:24:01Üyeliği durdurulduevet, yos dershanesi.. neden sordun ?asimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

virtuozzo tesekkurler, halletim
