Kendi SideBar'ınızı Kendiniz Yapın..
70
●25.308
- 03-07-2009, 00:25:41Eposta Aktivasyonu Gerekmekteçok güzel bi eklenti evet her kes kendi sidebarını kullanmak ister teşekkürler hocam emeğine sağlık
- 26-09-2009, 22:30:16Az önce farklı bir topicte paylaştım, sanırım buradada paylaşmam faydalı olacaktır.
http://codex.wordpress.org/Template_Tags
Adresinden diger fonksiyonlarada bakabilirsiniz.