• 15-10-2009, 11:24:59
    #46
    Wpseo eklentisinin nasıl kullanıldığını bilmiyorum ama eğer <title> </title> kodlarını ve arasındakilerini silmemizi istiyorsa bunları sildim. buyurun.
    http://www.tasarimkaynak.com/tema/header.rar
  • 15-10-2009, 11:42:19
    #47
    Tasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wpseo eklentisinin nasıl kullanıldığını bilmiyorum ama eğer <title> </title> kodlarını ve arasındakilerini silmemizi istiyorsa bunları sildim. buyurun.
    http://www.tasarimkaynak.com/tema/header.rar
    Evet bu dosya ile wpseo kurabildim, teşekkür ederim.
  • 15-10-2009, 11:47:19
    #48
    iyi çalışmalar . hayırlı olsun
  • 15-10-2009, 13:11:15
    #49
    Üyeliği durduruldu
    böyle güzel bir çalışmaya rep vermek isterdim ama bilmiyorum nasıl verildiğini tşkler sırf bu sistemi kullanmak için oyun sitesi açasım geldi
  • 15-10-2009, 13:48:18
    #50
    Düşünmen yeterli kardeşim sağolasın.
  • 15-10-2009, 14:57:27
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Sol köşedeki boş alana nasıl logomuzu koyabiliriz acaba yardım edebilirmisin
  • 15-10-2009, 14:58:27
    #52
    resimler klasöründen banner.gif i düzenleyerek logonuzu koyabilirsiniz.
  • 16-10-2009, 02:24:01
    #53
    Öncelikle, gerçekten ellerine sağlık tasarım çok güzel fakat kodlama için aynı şeyi söyleyemiyeceğim bütün dosyaları şifrelemişsin, şimdi o tasarımı sabit tutmak yanlış olur insan oynamak ister sıralamaya 4 değil 3 fakat biraz farklı boyutlarda resimlerle oyun koymak ister ama SIRF linkin oradan silinmesin diye neredeyse bütün dosyaları şifrelemişsin, yani diyorsunki "Ben sizin için bunu yazdım ama alıp geliştirmeyin sakın ha! bu benim! ve benim siteme link verin" sırf link için bunu yaptığını düşünüyorum, sitenin hiçbiyeriyle oynama yapılmıyor muhtemelen byterun ile şifrelenmiş çözmek isteyen için biraz uğraştan sonra çözülür ama senin böyle vermeyi uygun görmenden dolayı böyle bir uğraşa girmedim, düzenlenemeyen bir tema kurulurmu (?) orası tartışılır, genede eline sağlık ciddi bir emek söz konusu..
  • 16-10-2009, 03:26:35
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tesekkurler gercekten herkez paylaşmaz ellerine turegine saglık kurmadım ama arsivledim.. +++