• 11-09-2009, 21:04:48
    #1
    Selam

    acaba ücretsiz bir eklentiyi veya temayı Türkçeleştirip dağıtırsak bi sorun olur mu ?
  • 11-09-2009, 21:06:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    normalde paralı değilse olmaz
  • 11-09-2009, 21:07:05
    #3
    Wordprex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde paralı değilse olmaz
    Hayır ücretsiz..
  • 11-09-2009, 21:07:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazarın lisanstaki haklarını çiğnemedikçe bir problem olmaz.
  • 11-09-2009, 21:09:48
    #5
    eğer tema zaten sahibi tarafından beleş dağıtılıyorsa hiçbirşey olmaz
  • 11-09-2009, 21:15:03
    #6
    winnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazarın lisanstaki haklarını çiğnemedikçe bir problem olmaz.
    sadece kelimeleri Türkçe yapacam o kadar :S
  • 11-09-2009, 21:18:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ZXZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece kelimeleri Türkçe yapacam o kadar :S
    hiç bir sorun olmaz