• 02-09-2009, 18:06:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    özel alana uygulamalar konusunda baya bi bilgi edindim sağolun
  • 02-09-2009, 18:13:45
    #11
    Çok faydalı bir paylaşım, teşekkürler...
  • 03-09-2009, 12:54:12
    #12
    Bu mantığı baya düşünmüştüm ama neyi nereye koyacağım konusunda bilgim yoktu. Şimdi anladım . Teşekkürler...
  • 22-10-2010, 04:59:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    çok teşekkürler
  • 22-10-2010, 08:48:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iYi güzel de bu mantıkla part sistemi nasıl olacak?. Birde özel alan ile eklenen kodları googlenin pek sevmediğini düşünüyorum. Forumda bu nedenle baya şikayetler arttı. Gene de paylaşım için sağol arkadaşların işine yarayacaktır.
  • 22-10-2010, 18:20:30
    #15
    Hocam peki bir özel alana resim ekleyip eklenicek resmin direk o özel alanını boyutunu almasını falan nasıl sağlayabiliriz ? Yada direk özel alanlar kullanarak temada herhangi bir yere resim nasıl ekleyebiliriz ?