• 28-07-2009, 05:26:32
    #19
    Rica ederim arkadaşlar.
    Beğenen ve kullanan arkadaşlar varsa ne mutlu.
  • 28-07-2009, 08:30:01
    #20
    Temayı indiremeyenler için yapımcısının sitesi: Tema noua – Going Pro Gallery Buddha’s Blog
  • 28-07-2009, 16:42:06
    #21
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı indiremeyenler için yapımcısının sitesi: Tema noua – Going Pro Gallery Buddha’s Blog

    Alıntı
    Arkadaşlar tema piyasadaki dağıtılan bi tema sadece bunu film-dizi sitelerine uyarladım bi nebzede olsa

    Zeki...
  • 28-07-2009, 17:15:37
    #22
    onu anladık, link ölü diyenlere link yaratacak halimiz yoktu. Orijinalinin adresini gösterdik.


    Anlaşıldı mı havadan nem kapan zat.
  • 28-07-2009, 17:22:48
    #23
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu anladık, link ölü diyenlere link yaratacak halimiz yoktu. Orijinalinin adresini gösterdik.


    Anlaşıldı mı havadan nem kapan zat.

    https://www.r10.net/1059106046-post17.html

    Seninle daha fazla tartışmıycam.
    Linke baksaydın zaten kırık olmadığını anlardın.
    Konuşmak için konuşmayın lütfen.
  • 28-07-2009, 17:34:27
    #24
    Güzel olmuş eline sağlık Ben de düşünüyordum bu temayı film sitesi şeklinde uyarlayıp kullanmayı. Ama şimdi anlamı kalmadı herkes bunu kullanır
  • 28-07-2009, 18:18:54
    #25
    Çok hoş olmuş, eline sağlık.
  • 28-07-2009, 18:22:15
    #26
    Sade ve güzel tema teşekkürler
  • 28-07-2009, 18:22:28
    #27
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1059106046-post17.html

    Linke baksaydın zaten kırık olmadığını anlardın.
    onu link ölü diyenlere diyeceksin kardeş. Link ölü dendi ben adres verdim. (ve benden son)