Merhabalar,
CSS biçim dosyası ile biraz değişiklik yaptım. Yeni şeyler ekledikten sonra, firefox tarayıcıda herşey yolunda gözükürken internet explorer 'da ise;
bazı alanlar gözükmüyor. Oluşturduğum div 'ler mesala, gözükmüyor ve acaip şekillendirmeler olmuş.
Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Benim internet explorer 'ımda mı böyle gözüküyor yoksa?
CSS düzenlemesinden sonra ie 'de bozuk gösteriyor.
6
●713
- 16-07-2009, 21:39:25Üyeliği durdurulduYaptıklarım localde şuanda hocam. Eğer görmeden bir reçetesi yoksa elbette bu haliylede yüklemeye çalışırım şimdi.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2009, 22:07:07Üyeliği durdurulduBu kadar basit olsa keşkePlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2009, 22:48:20Üyeliği durdurulduCss dosyasındaki kodun başına ekleyince hiçbirşey değişmedi.PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*html.xbox{
}
css kodunun başına yanlışmı ekliyorum yoksa..
Fakat sayfada çağırdığım yerin başına ekledim bu defada html yazısı çıktı


Nasıl yapabiliriz ??
Upload ettim siteye. Site adresi : xdelete.com

