• 16-07-2009, 21:23:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    CSS biçim dosyası ile biraz değişiklik yaptım. Yeni şeyler ekledikten sonra, firefox tarayıcıda herşey yolunda gözükürken internet explorer 'da ise;
    bazı alanlar gözükmüyor. Oluşturduğum div 'ler mesala, gözükmüyor ve acaip şekillendirmeler olmuş.
    Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Benim internet explorer 'ımda mı böyle gözüküyor yoksa?
  • 16-07-2009, 21:30:57
    #2
    Siteyi verseydin bide biz görseydik sorunu yardımcı olabilirdik sanırım
  • 16-07-2009, 21:39:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi verseydin bide biz görseydik sorunu yardımcı olabilirdik sanırım
    Yaptıklarım localde şuanda hocam. Eğer görmeden bir reçetesi yoksa elbette bu haliylede yüklemeye çalışırım şimdi.
  • 16-07-2009, 21:44:54
    #4
    Fikir olsun diye baksak iyi olurdu . css dosyanı tek başına bi ekle önce onu bi kontrol edek o zaman .
  • 16-07-2009, 22:01:42
    #5
    IE'deki hataları düzeltmek için style dosyasındaki değişkenlerin başına hangi değişkenler bozuluyorsa *html ekleyebilirsin. Eklediginde yaptıgın tüm değişiklikler sadece IE de görünür. IE CSS Hack işte.
  • 16-07-2009, 22:07:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IE'deki hataları düzeltmek için style dosyasındaki değişkenlerin başına hangi değişkenler bozuluyorsa *html ekleyebilirsin. Eklediginde yaptıgın tüm değişiklikler sadece IE de görünür. IE CSS Hack işte.
    Bu kadar basit olsa keşke
  • 16-07-2009, 22:48:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IE'deki hataları düzeltmek için style dosyasındaki değişkenlerin başına hangi değişkenler bozuluyorsa *html ekleyebilirsin. Eklediginde yaptıgın tüm değişiklikler sadece IE de görünür. IE CSS Hack işte.
    Css dosyasındaki kodun başına ekleyince hiçbirşey değişmedi.
    *html.xbox{
    }
    css kodunun başına yanlışmı ekliyorum yoksa..
    Fakat sayfada çağırdığım yerin başına ekledim bu defada html yazısı çıktı


    Nasıl yapabiliriz ??

    Upload ettim siteye. Site adresi : xdelete.com