• 18-06-2024, 04:40:44
    #1
    Merhaba, bu linkteki konuyu gördüm
    https://www.r10.net/off-topic/403378...apiyorlar.html
    Tema yükleme sonrası eklentilerini güncellerken görsellerden birinde yazan tipfake com üzerinden işlem yaptığını fark ettim.

    şu an yanlış bir bilgiye sebep olmak istemediğim için alışveriş yaptığım sitenin adını söylemeyeceğim.

    satın almış olduğum eklenti ve temalarının ***** olup olmadığını anlamak için nasıl bir kontroller yapabilirim?

    ek örnek: temayı kurdum, son sürüme güncelledim. temanın son sürümünde 2 adet demo var ama benim siteme yüklenende demolar görünmüyor fakat tema son sürüm olarak görünüyor.
  • 18-06-2024, 06:23:35
    #2
    Tema satan sitelerden alışveriş yaptıysanız ***** olma ihtimali %99'dan fazla. Özellikle 5-10 usdye veya 50-100 tlye satan sitelerden. Forumda dahi ***** satan çok var. O sitelerde daha fazla, neredeyse hepsi ***** hatta

    Edit: Eğer themeforestteki veya codecanyondaki bir temayı uygun fiyata 50-100 tlye sitelerden hesap olarak değil de tema olarak satın aldıysanız ***** olma ihtimali 100% İSTİSNASIZ.

    Kontroller için php bilgisi ve deneyimi gerekir. Gizleyen çok iyi şekilde gizleyebiliyor
  • 18-06-2024, 07:34:26
    #3
    Bazi eklentiler icin ***** olma sansi az. Elementor mesela. Bende 1000 lisansli versiyonu var. her sene yeniloyorum ama kullaniyor muyum ? Hayir.

    zamandinda aldigim icin 200 dolara 1000 lisans versiyonunu alsim. Forumdaki gibi 5 dolara lisans verebilirim ama ugrasmaya degmez. Zamaminda almislarsa ucuz oldugu icin ***** olmayanibilir.
    Ama tema biraz daha riskli
  • 18-06-2024, 08:25:29
    #4
    android ios alışveriş kategorisinde bu durum dahada vahim adamlar sanki kendileri sıfırdan yazmış gibi codecanyon sellmyapp oyunlarını satıyorlar oyunların çoğu 2018den kalma bozuk güncel değil lakin yine satıyorlar üstüne birde r10da benden başkası satamaz diye belirtiyorlar
  • 18-06-2024, 09:26:05
    #5
    Merhaba
    Elementor Pro lisansının Orijinal olup olmadığını böyle anlayabilirsiniz;

    https://www.r10.net/1082800713-post6.html
  • 18-06-2024, 11:06:43
    #6
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazi eklentiler icin ***** olma sansi az. Elementor mesela. Bende 1000 lisansli versiyonu var. her sene yeniloyorum ama kullaniyor muyum ? Hayir.

    zamandinda aldigim icin 200 dolara 1000 lisans versiyonunu alsim. Forumdaki gibi 5 dolara lisans verebilirim ama ugrasmaya degmez. Zamaminda almislarsa ucuz oldugu icin ***** olmayanibilir.
    Ama tema biraz daha riskli
    Merhaba 1000 Lisanslı versiyonunu nasıl temin edebilirim acaba bilgi verir misiniz
  • 18-06-2024, 11:40:04
    #7
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 1000 Lisanslı versiyonunu nasıl temin edebilirim acaba bilgi verir misiniz
    hocam ufacık bir araştırma gerek sadece https://elementor.com/pricing-plugin/
  • 18-06-2024, 11:41:26
    #8
    fyzki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ufacık bir araştırma gerek sadece https://elementor.com/pricing-plugin/
    Hocam yazdıktan sonra araştırdım😂 normalde önce araştırır bulamazsam yazarım da
  • 18-06-2024, 14:12:46
    #9
    wpbayi com altyapısından aldım tüm eklenti ve temaları. bu durum baya kafamı karıştırmış durumda. tamamen güvenilir olduğunu düşünüyordum ama şüphe girdi içime