Bazi eklentiler icin ***** olma sansi az. Elementor mesela. Bende 1000 lisansli versiyonu var. her sene yeniloyorum ama kullaniyor muyum ? Hayir.

zamandinda aldigim icin 200 dolara 1000 lisans versiyonunu alsim. Forumdaki gibi 5 dolara lisans verebilirim ama ugrasmaya degmez. Zamaminda almislarsa ucuz oldugu icin ***** olmayanibilir.
Ama tema biraz daha riskli