• 17-05-2009, 23:24:51
    #1
    Arkadaslar Bir Siteme Wp Kurdum.Herşey iyi Guzel de Bugun fark ettim Ekledigim İçerikler Çıkmıyor Bir şey anlamadım bir yardımcı olur musunuz? Sitem BURASI Herhangi Bir içerige tıklayın ne demek istedigimi anlayacaksınız.
  • 17-05-2009, 23:54:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    wordpress'in kurulu olduğu dizinde .htaccess dosyası var mı bir bakar mısın?
  • 18-05-2009, 00:23:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    not defterni aç

    # BEGIN WordPress
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>
    
    # END WordPress
    bu kodu yapıştır. daha sonra farklı kaydet e bas dosya adını .htaccess koy. sonra ise ana dizinine at sitenin.
  • 18-05-2009, 01:47:41
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    yapmışsın işte

    Logo denen olay hariç herşey onu numara Başarılar..
  • 18-05-2009, 01:51:06
    #5
    kiki neden kodum yok sitende çabuk ekle

    Dostum emeğine sağlık güzel olmuş siten
  • 18-05-2009, 09:52:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    not defterni aç
    # BEGIN WordPress
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>
    # END WordPress
    bu kodu yapıştır. daha sonra farklı kaydet e bas dosya adını .htaccess koy. sonra ise ana dizinine at sitenin.

    evet arkadaşın dediği doğru. .htaccess yapılandırması yapılmış.
  • 18-05-2009, 11:26:52
    #7
    Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    not defterni aç
    # BEGIN WordPress
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>
    # END WordPress
    bu kodu yapıştır. daha sonra farklı kaydet e bas dosya adını .htaccess koy. sonra ise ana dizinine at sitenin.
    Yapdım aynısını Ama Yine acılmıyor Kardeş
  • 18-05-2009, 11:27:31
    #8
    Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiki neden kodum yok sitende çabuk ekle
    Dostum emeğine sağlık güzel olmuş siten
    o Sandbox'da bir Site 7-8 aydır Cıksın die uraşıyorum Bu Aralar Eyw Sagul Dostum
  • 18-05-2009, 12:47:17
    #9
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmışsın işte
    Logo denen olay hariç herşey onu numara Başarılar..
    Eyw Logoyuda Sen ayarLa