• 26-03-2009, 00:03:12
    #1
    Elimdeki tema sadece ie 6.0'da bozuk gözüküyor bunu nasıl düzeltebilirim?
  • 27-03-2009, 10:44:52
    #2
    yokmu bu konuda bilgisi olan bir arkadaş?
  • 27-03-2009, 14:38:09
    #3
    IE 6.0 artık problem olmuş ve çoğu site tarafından desteklenmemeye başlanan bir sistem. Kullandığınız temayı bilmeden de çözüm bulmak pek mümkün görünmüyor. Fatih Hayrioğlu’nun not defteri / { CSS, XHTML ve Javascript } sitesindeki CSS dersleri içerisinde IE ile ilgili problemleri gidermeye dair dersler var onları okuyun. Bazen çerezleri temizlemek de kendi IE 6 için çözüm olabilir.