• 18-03-2009, 20:58:30
    #1
    Host değiştirdikden sonra yedekleri yükledim fakat etiketlerde türkçe karakter sorunu var, tr karakterler gözükmüyor, düzeltiyorum fakat yine eski haline dönüyor.Bunu nasıl düzeltebilirim yada düzeltilebilicek bir sorun mudur bu?



    Site imzamdaki sitedir.
  • 18-03-2009, 21:36:07
    #2
    Veritabanınızı kontrol edin. Oluşturduğunuz veritabanının dil kodlamasının UTF-8 olduğundan emin olun. Ayrıca tabloların da utf8_general_ci ya da turkish_ci olduğundan emin olun.
  • 18-03-2009, 23:12:02
    #3
    çok teşekkür ederim
  • 18-03-2009, 23:13:39
    #4
    Oldu mu?
  • 19-03-2009, 08:07:01
    #5
    Evet Yakuphan beyin dediklerini yapınca oldu ama etiketleri elden geçirmek gerekiyor.