• 13-03-2009, 04:40:50
    #1
    edit.
  • 13-03-2009, 05:10:10
    #2
    Ana şablon olarak güzel olmuş, geliştirdiğinde 4 4lük bir oyun teması olacağını düşünüyorum. Tebrikler

    24 saat kuralı

    konudışı: avatarını nerde gördüm ben senin ya..
  • 13-03-2009, 05:33:47
    #3
    Güzel olmuş eline sağlık video temasına da baktım o daha çok lazımdı aslında
  • 13-03-2009, 06:39:40
    #4
    Eline sağlık ustam. Güzel görünüyor.
  • 13-03-2009, 07:30:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık.. Hoş olmuş
  • 13-03-2009, 11:27:24
    #6
    Oyun siteleriyle ilgilenmiyorum ama manyak birşey olmuş tema, bravo.
  • 13-03-2009, 12:19:17
    #7
    tüh bişiler veremedik borcum olsun video temasını bekliyoruz ...
  • 13-03-2009, 13:18:05
    #8
    oyun sayfalarında sorun mu var?oyunlar açılmıyor
  • 13-03-2009, 13:53:29
    #9
    tema süper olmus ellerine sağlık video da bekliyoruz sabırsızlıkla