• 26-02-2009, 01:17:20
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaslar Bu tema cok acil Lazım bilen varsa yardımcı olabilirmi

  • 26-02-2009, 01:23:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    o temanın kullanıldığı bir site biliyormusun ?
  • 26-02-2009, 01:27:27
    #3
    Misafir
    Temanın Adı Glossy Blue
    Googleda ararmısın ücretsiz türkçesi var
  • 26-02-2009, 01:32:00
    #4
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın Adı Glossy Blue
    Googleda ararmısın ücretsiz türkçesi var
    Evet hatta sinerjik org un düzenledigi sineglossy versiyonu da var.Ayrıca personablog temasına da çok benziyor.sineglossy yi şu an blogumda da kullanıyorum ben.
  • 26-02-2009, 01:34:23
    #5
    alttaki arkadaş vermiş gereği yok
  • 26-02-2009, 01:37:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    buyur indir;

    RapidShare: Easy Filehosting
  • 27-02-2009, 03:32:39
    #7
    sineglossy temasıda güzelmiş arşive attım
  • 27-02-2009, 15:00:23
    #8
    Benim daha önce kullandıgım Blueuzor temasına benziyor