• 20-02-2009, 18:19:24
    #1
    Arkadaşlar nerede degişiklik yapmam gerekiyor bulamadım alakasız bir konuda modem ve adsl reklamları çıkıyor konuya uygun olmayan yani
  • 20-02-2009, 19:27:11
    #2
    kontör reklamlarından iyidir bırak çıksın (:
  • 20-02-2009, 20:31:07
    #3
    @dreamsinger güzel yorum xD
    Simple.php'deki reklam kodlarını kaldır...
  • 20-02-2009, 22:02:07
    #4
    realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dreamsinger güzel yorum xD
    Simple.php'deki reklam kodlarını kaldır...
    Simple.php mi öyle bi yer yok