• 17-05-2022, 15:13:56
    #10
    Sanırım sektördeki bir çok kişiyle çalışmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki çok iyi işler yapan arkadaşlar var ek olarak themeforest ada is yapan bir cok turk var sadece isimleri turkce olmadigi icin bilmiyoesunuz
  • 17-05-2022, 15:15:18
    #11
    Hover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı deneyimi bizce kişisel olmalıdır, kişiye ve kuruma sektöre gerçek anlamda dikkat edilmesi gerekir. Maalesef themeforest gibi platformlarda ki %80 tasarım yeni kreatif ve minimalist yaklaşıma uygun değiller. Kütüphanelerin artık yenilenmiş ve güncellenmiş olması gerekiyor. Son çıkan bir çok üründe yeni modern anlayışlar yer alıyor. Yerli diye tabir ettiğimiz bir çok üretici de hazır şablonlarla temalar üretiyor veya bir tasarımcıyla çalışmadan direk front-end kodlaması gerçekleştiriyor veya halk dilinde "bas,geç" metodu ile hareket ediyorlar. UI/UX öğrenmelerinin şart olduğunu düşünüyorum .
    Kullanıcı deneyimi konusunda yeni eklemeler yapmalarını beklemiyorum hocam. Zaten bir iki beklentimin yanında bu şekilde kaliteli şartlarda koyarsam hiçbir temayı gezemem 10 temanın 9.5'i dediğiniz gibi bas,geç model. Aslında çok yenilik felanda beklemiyorum sadece biraz sadelik, beyaz boşluk yani FERAHLIK.
  • 17-05-2022, 15:16:29
    #12
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım sektördeki bir çok kişiyle çalışmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki çok iyi işler yapan arkadaşlar var ek olarak themeforest ada is yapan bir cok turk var sadece isimleri turkce olmadigi icin bilmiyoesunuz
    Hocam yardımcı olur musunuz. Bir link bıraksanız, bir web siteside olabilir. Girip oradan bakalım, onları inceleyelim.
  • 17-05-2022, 15:16:57
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı deneyimi konusunda yeni eklemeler yapmalarını beklemiyorum hocam. Zaten bir iki beklentimin yanında bu şekilde kaliteli şartlarda koyarsam hiçbir temayı gezemem 10 temanın 9.5'i dediğiniz gibi bas,geç model. Aslında çok yenilik felanda beklemiyorum sadece biraz sadelik, beyaz boşluk yani FERAHLIK.
    Öyleyse size yeni keşfettiğim bir tasarımı ileteyim
  • 17-05-2022, 15:31:15
    #14
    Oysaki ben en sade temayı yapacaktım ...
  • 17-05-2022, 15:38:54
    #15
    ilk başlarda biyere yoğunlaşınca iyi yapıyorlar ama müşteri sayılarımı artık artınca biraz vurgeç olayına başlanıyor.hikayedende 3-5 bişi söylüyorlar bu font aslında...burda olması gereken renk ...tamam fln diyorsun sonra bi ara bakıyorsun ki senin temana benzer tema farklı biyerde var adam alıp oynamış.Adam dese ki bir tema var sana uygun onu editleriz aslında herşey daha güzel olcak.yalan hile hurda ile işler hep dönüyor (İşini iyi yapanlar yorum dışı)
  • 17-05-2022, 15:46:11
    #16
    oyunmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk başlarda biyere yoğunlaşınca iyi yapıyorlar ama müşteri sayılarımı artık artınca biraz vurgeç olayına başlanıyor.hikayedende 3-5 bişi söylüyorlar bu font aslında...burda olması gereken renk ...tamam fln diyorsun sonra bi ara bakıyorsun ki senin temana benzer tema farklı biyerde var adam alıp oynamış.Adam dese ki bir tema var sana uygun onu editleriz aslında herşey daha güzel olcak.yalan hile hurda ile işler hep dönüyor (İşini iyi yapanlar yorum dışı)
    haliyle bilmeyen kimseyi süslü cümleler ile kandırmak kolay oluyor.her yerde en kalitelisini kullanayım derken bizimkiler bazı şeyleri unutmuş
  • 17-05-2022, 16:32:21
    #17
    Çok fazla bileşeni olan, her yeri dolu dolu, yüzlerce özelliği olan temaları ben de sevmiyorum. Ondan sonra wordpress çok kasıyor O yüzden hala admin paneli bile olmayan ücretsiz tema kullanıyorum.
  • 17-05-2022, 16:58:32
    #18
    Gold üye
    Sade ve minimal tasarım yapmayanlar tasarımdan anlamıyor muymuş. Tasarım bu kadar dar kalıplara mı sıkışmış..