Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcı deneyimi konusunda yeni eklemeler yapmalarını beklemiyorum hocam. Zaten bir iki beklentimin yanında bu şekilde kaliteli şartlarda koyarsam hiçbir temayı gezemem 10 temanın 9.5'i dediğiniz gibi bas,geç model. Aslında çok yenilik felanda beklemiyorum sadece biraz sadelik, beyaz boşluk yani FERAHLIK.
Öyleyse size yeni keşfettiğim bir tasarımı ileteyim