Yerli wordpress tema yapımcılarının tasarımdan anlamadığını düşünüyorum.
25
●1.090
- 17-05-2022, 15:15:18Kullanıcı deneyimi konusunda yeni eklemeler yapmalarını beklemiyorum hocam. Zaten bir iki beklentimin yanında bu şekilde kaliteli şartlarda koyarsam hiçbir temayı gezememHover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 temanın 9.5'i dediğiniz gibi bas,geç model. Aslında çok yenilik felanda beklemiyorum sadece biraz sadelik, beyaz boşluk yani FERAHLIK.
- 17-05-2022, 15:16:29Hocam yardımcı olur musunuz. Bir link bıraksanız, bir web siteside olabilir. Girip oradan bakalım, onları inceleyelim.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 15:16:57Öyleyse size yeni keşfettiğim bir tasarımı ileteyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 15:38:54ilk başlarda biyere yoğunlaşınca iyi yapıyorlar ama müşteri sayılarımı artık artınca biraz vurgeç olayına başlanıyor.hikayedende 3-5 bişi söylüyorlar bu font aslında...burda olması gereken renk ...tamam fln diyorsun sonra bi ara bakıyorsun ki senin temana benzer tema farklı biyerde var
adam alıp oynamış.Adam dese ki bir tema var sana uygun onu editleriz aslında herşey daha güzel olcak.yalan hile hurda ile işler hep dönüyor (İşini iyi yapanlar yorum dışı)
- 17-05-2022, 15:46:11haliyle bilmeyen kimseyi süslü cümleler ile kandırmak kolay oluyor.her yerde en kalitelisini kullanayım derken bizimkiler bazı şeyleri unutmuşoyunmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 temanın 9.5'i dediğiniz gibi bas,geç model. Aslında çok yenilik felanda beklemiyorum sadece biraz sadelik, beyaz boşluk yani FERAHLIK.
O yüzden hala admin paneli bile olmayan ücretsiz tema kullanıyorum.