• 02-02-2009, 19:58:46
    #1
    arkadaşlar ben siteme üst kısma şerit şeklinde marquee gibi ziyaretçilerin kutlama ufak mesajlar yazacak be o şeritten göstericek öyle bir modül varmı?
  • 02-02-2009, 22:27:26
    #2
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    yavuzata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben siteme üst kısma şerit şeklinde marquee gibi ziyaretçilerin kutlama ufak mesajlar yazacak be o şeritten göstericek öyle bir modül varmı?
    eger butun ziyaretciler icin ayni kutlama yer alacaksa bunu ufak bir html koduyla halledebilisin home.php den veya index.php den
  • 03-02-2009, 20:29:13
    #3
    yok hocam öle değil benim istediğim ziyaretçi yazıcak işte ankaradaki ablama selamlar vs. vs. diye o kayan yazıda ççıkıcak öle bişi lazım