• 01-09-2021, 20:45:04
    #1
    Konu etiketlerinin bir önemi kaldı mı artık? seo açısından bir faydasını da görmedim ama yine de sizlere danışmak istedim yani kullansak ne olur kullanmasak ne olur
  • 01-09-2021, 20:48:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benzeri bir konu açmıştım. faydası var ya da yok diyebiliriz. proje stratejisine göre değişiyor. sadece konu başlıklarının index aldığı temiz bir projede etiketlerin yokluğunu aramadık. fakat anahtar kelime bazlı projede faydasını çok gördük. tamamen stratejiye bağlı.

    https://www.r10.net/sorum-var/292744...nuz-neden.html
  • 01-09-2021, 20:50:27
    #3
    +- bir fonksiyonu kalmadı. İster yol göstermek adına kullanın, ister kullanmayın.
  • 01-09-2021, 20:53:16
    #4
    backlinkmatik.com
    etiket - kategori yapılanması iyi kurgulanır, etiketler mantıklı ve sistematik kullanılırsa, inanılmaz fayda görebilirrsiniz.

    forumda pek çok konu var, bir kaçında uzun uzun yazdıgım mesajlar da var. araştırabilirsinzi