konu etiketlerinin bir önemi kaldı mı?
3
●71
- 01-09-2021, 20:48:53Üyeliği durduruldubenzeri bir konu açmıştım. faydası var ya da yok diyebiliriz. proje stratejisine göre değişiyor. sadece konu başlıklarının index aldığı temiz bir projede etiketlerin yokluğunu aramadık. fakat anahtar kelime bazlı projede faydasını çok gördük. tamamen stratejiye bağlı.
https://www.r10.net/sorum-var/292744...nuz-neden.html - 01-09-2021, 20:53:16etiket - kategori yapılanması iyi kurgulanır, etiketler mantıklı ve sistematik kullanılırsa, inanılmaz fayda görebilirrsiniz.
forumda pek çok konu var, bir kaçında uzun uzun yazdıgım mesajlar da var. araştırabilirsinzi