EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edge için smartscreen kapatırsanız sorun düzelir belki bende edge kullanıyorum
ben kendim için istemiyorum. yabancı bigi girmek isteyecek daha giremeden kaçacak