• 08-01-2009, 02:12:31
    #10
    çoğu tarayıcı popup'u engelliyor fakat vtunnel gibi sitelerdeki reklamlar açılıyor o tarzda her ipye 1 kere açılan bir kod olsa çok güzel olur
  • 10-01-2009, 16:33:06
    #11
    habana kod için seni beklemekteyim=)
  • 10-01-2009, 19:49:38
    #12
    Tam ekran, yarım ekran, orta ekran, farketmez 1 kere açılsın yeter