Yeni tasarlamaya başladığım tema sizce nasıl ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni tasarlamaya başladığım tema sizce nasıl ?
15
●
171
R10.net
WordPress Genel
WordPress
Yeni tasarlamaya başladığım tema sizce nasıl ?
1
2
30-04-2021, 17:16:46
#10
shentaweb
Wordpress
furkanologia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Apple'ın web sitesine girdiğinizde İMac'leri tanıttığı bölümde width=100% ayarlanmış şekilde bir monitör görürsünüz. Ben de diyorum ki böyle bir monitörün vektörel çizimini alın, ekran kısmı trasnparent olsun, bu ekran kısmına iletişim formu koyun
https://www.apple.com/tr/imac-27/
Güzel öneri hocam
Deneyeceğim ve denediğimde size de ileteceğim
30-04-2021, 17:17:48
#11
furkanologia
shentaweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel öneri hocam
Deneyeceğim ve denediğimde size de ileteceğim
Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim kolay gelsin
30-04-2021, 17:20:54
#12
Misafir
çok iyi bence
shentaweb
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
30-04-2021, 17:22:24
#13
Aseka
Mükemmel
30-04-2021, 21:49:22
#14
Onur89TR
Güzel işte hocam daha ne olsun
30-04-2021, 21:54:59
#15
chnyrdkl
arkaplan slider çok büyük.
renk uyumu berbat bana göre.
başarılar.
30-04-2021, 22:13:38
#16
shentaweb
Wordpress
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkaplan slider çok büyük.
renk uyumu berbat bana göre.
başarılar.
Değerli yorumunuz için teşekkürler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler