Şöyle bir ricam/önerim var ;
Sidebara , bileşen yardımıyla ekleyerek , Vista'da sidebarda kullanılan not defteri tarzı birşey eklenebilir . Konu açacak kadar önemli olmayan şeyler ya da site duyuruları buradan yayınlanabilir . Görsel açıdan seçenekli , kullanım açısından kolay olması şart tabi .
İyi akşamlar , teşekkürler .