• 14-12-2008, 18:21:23
    #1
    arkadaslar yazılarımızın kopyalanmasını yasaklamak için hangi kodu nereye eklemem gerek yardımcı olabilir misiniz?Sağ tuşu tamamen kapatmak yada sadece kopyala seçeneğini kapatmak istiyorum.
  • 14-12-2008, 19:19:40
    #2
    sag tusu kıtlemek ıcn eklentı var ara bulursun basıt bır eklentı
  • 14-12-2008, 19:39:00
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sağ tuş kitlemek çözüm değil en iyisi sol tuş yasağı

    kodu comment.php en başına ekliyeceksin.not konuyu okurken tüm sayfada yasaklıyo sol tuşu

    <script language="JavaScript1.2">
    
    //Disable select-text script (IE4+, NS6+)- By Andy Scott
    //Exclusive permission granted to Dynamic Drive to feature script
    //Visit http://www.dynamicdrive.com for this script
    
    function disableselect(e){
    return false
    }
    
    function reEnable(){
    return true
    }
    
    //if IE4+
    document.onselectstart=new Function ("return false")
    
    //if NS6
    if (window.sidebar){
    document.onmousedown=disableselect
    document.onclick=reEnable
    }
    </script>
  • 14-12-2008, 19:44:26
    #4
    valla tuş falan yasaklamakla sorun çözülmüyor,almak isteyen her türlü alır o bilgiyi..
  • 14-12-2008, 19:59:03
    #5
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla tuş falan yasaklamakla sorun çözülmüyor,almak isteyen her türlü alır o bilgiyi..
    Sanırım bu yardımı isteyende bunun farkındadır.