• 10-12-2008, 18:40:19
    #1


    İNDİR | TEST
  • 10-12-2008, 21:14:54
    #2
    Tema yakuter'in değil. Galerisinde sadece kaliteli temaları paylaşıyor buda onlardan birisi. Türkçeleştirmeyi kendisi yapmış
  • 10-12-2008, 21:58:22
    #3
    güzel temaymış.Paylaştığın için teşekkürler.
  • 10-12-2008, 22:48:39
    #4
    aa cok guzel temaymis valla helal olsun yakuter
  • 10-12-2008, 23:35:42
    #5
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema yakuter'in değil. Galerisinde sadece kaliteli temaları paylaşıyor buda onlardan birisi. Türkçeleştirmeyi kendisi yapmış
    Erhan Yakut'un demedim zaten . Footerde de temayı yapan değil temayı trleştiren olarak görünüyor dikkat ettiyseniz
  • 11-12-2008, 01:19:03
    #6
    Gerçekten GÜzelmiş tema