Bütün brleri kaldırdım ama temanın default haline getirdim gerçek sorun şu ;
Bakın bi resim siyah çizginin üstünde biri altında biri yanında çok düzensiz rahatsız edici bi görüntü.Şöyle adam gibi düz şekilde dizebilsek çok güzel olucak lütfen yardım.