• 09-05-2020, 18:39:09
    #1
    https://prnt.sc/sdqtb0

    site adresi: tık

    play yerine oyna yazmak istiyorum..
  • 09-05-2020, 18:48:37
    #2
    Görünüm > Tema Düzenleyici > index.php

    CTRL + F 'Play' değiştir 'Oyna'

    Eğer olmazsa;

    Loco Translate eklentisini yükleyin, tema için Türkçe dil oluşturun Play sözcüğünü değiştirin.
  • 09-05-2020, 18:56:12
    #3
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüm > Tema Düzenleyici > index.php

    CTRL + F 'Play' değiştir 'Oyna'

    Eğer olmazsa;

    Loco Translate eklentisini yükleyin, tema için Türkçe dil oluşturun Play sözcüğünü değiştirin.

    yanıtınız için çok teşekkürler.
    https://prnt.sc/sdr1qn
    index php yukarıdaki gibi..
    dediğiniz pluguni indereceğim şimdi.



    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüm > Tema Düzenleyici > index.php

    CTRL + F 'Play' değiştir 'Oyna'

    Eğer olmazsa;

    Loco Translate eklentisini yükleyin, tema için Türkçe dil oluşturun Play sözcüğünü değiştirin.

    eklentiyi kurdum. play'i oyna olarak değiştirdim lakin geçerli olmadı;
    https://prnt.sc/sdr3j6
  • 09-05-2020, 19:05:01
    #4
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıtınız için çok teşekkürler.
    https://prnt.sc/sdr1qn
    index php yukarıdaki gibi..
    dediğiniz pluguni indereceğim şimdi.






    eklentiyi kurdum. play'i oyna olarak değiştirdim lakin geçerli olmadı;
    https://prnt.sc/sdr3j6
    partials/loop yolundaki dosyadan değiştirmeye çalışın.
  • 09-05-2020, 20:05:59
    #5
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    partials/loop yolundaki dosyadan değiştirmeye çalışın.
    eklenti için mi bahsediyorsunuz?
    nerede bu dosya bulamadım
  • 10-05-2020, 01:33:47
    #6
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıtınız için çok teşekkürler.
    https://prnt.sc/sdr1qn
    index php yukarıdaki gibi..
    dediğiniz pluguni indereceğim şimdi.






    eklentiyi kurdum. play'i oyna olarak değiştirdim lakin geçerli olmadı;
    https://prnt.sc/sdr3j6
    Eklenti de düzgün ayarlamamışsınız. Bana anydesk atın bakalım.