Editördeki görseller çok küçük ve düşük çözünürlüklü görünüyor. Klasik editör kullanıyorum daha önce bu türden bir olay yaşamadım. Çözümü bilen var mı? Görselleri nasıl taslaklardayken yüksek çözünürlüklü yani asıl halleriyle görebilirim?




Gece 2 göz görmüyor tamam şimdi gördüm görseller custom size'a ayarlıymış full size yaptım düzeldi aynı problemi yaşayan arkadaşlar olursa çözüm işlerine yarayabilir diye konuyu bu şekilde editliyorum.