• 04-11-2018, 10:30:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Akella temasını demoda görüldüğü gibi kurabilen var mı? Kurduktan sonra özelleştirme yetersiz. Nasıl yapabilirim? Ya da ek olarak ne yapmam lazım aynı hale getirebilmem için?
  • 04-11-2018, 14:14:24
    #11
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akella temasını demoda görüldüğü gibi kurabilen var mı? Kurduktan sonra özelleştirme yetersiz. Nasıl yapabilirim? Ya da ek olarak ne yapmam lazım aynı hale getirebilmem için?
    Kurmadım fakat demo doayalari icinde demoyu ice aktarman gerekiyor oncelikle
  • 04-11-2018, 14:15:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    denizkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurmadım fakat demo doayalari icinde demoyu ice aktarman gerekiyor oncelikle
    Sadece content-demo var. Yani içerikler. O yuzden yuklemedım. Yuklersem sadece demodaki içerikleri atacak sıteye.
  • 04-11-2018, 22:47:47
    #13
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece content-demo var. Yani içerikler. O yuzden yuklemedım. Yuklersem sadece demodaki içerikleri atacak sıteye.
    Bazen demoyu komple icerikler diye dısa aktariyorlar sen dene ise yarar
  • 05-11-2018, 00:31:58
    #14
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    E ticaret temasını kullanmak istiyorum ama çözemedim 59 solar diyor nasil alabilirim
  • 05-11-2018, 01:54:55
    #15
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E ticaret temasını kullanmak istiyorum ama çözemedim 59 solar diyor nasil alabilirim
    hocam üye olursan ücretsiz indirme butonu oluyor 59 dolar yerine
  • 05-11-2018, 10:04:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi için çok teşekkür ederim bende değerlendireceğim
  • 05-11-2018, 13:17:43
    #17
    merhabalar

    hocam paylaşım için teşekkürler
    Ember - Digital Marketing Agency WordPress Theme temasını kuran oldu mu temayı yüklerken ema style.css stil dosyası içermiyor.hatası verip tema kurulumumyapılmılyor deneyen oldu mu acaba teamayı ?
  • 05-11-2018, 13:20:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Akella'yı kurup deneyene var mı? Hala çözemedim slider alanını. Demodakilerden çok farklı oldu.