• 20-06-2008, 15:13:37
    #10
    Teşekkürler Arkadaşlar embed kodunu çakınca sahiden çıktı ben onu hiç denememiştim
  • 20-06-2008, 19:36:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ama normal video eklediğimizde ana sayfada kaç video varsa sayfa açıldığında hepsi çalışmaya başlıyor.
    Bunu nasıl engelleyebiliriz ?
  • 20-06-2008, 20:10:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MillStory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama normal video eklediğimizde ana sayfada kaç video varsa sayfa açıldığında hepsi çalışmaya başlıyor.
    Bunu nasıl engelleyebiliriz ?
    Youtube videolarını site üzerinden embed kodu ile eklediğinde otomatik oynatmaz diye biliyorum... hangi site için diyorsun bilmiyorum ama olaki youtube için diyorsan aldığın kodun sonuna

    &autoplay=0 << bunu eklemeyi dene

    Kod içinde örnek gösterilmiş hali

    <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3GTxt4J9ino&autoplay=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3GTxt4J9ino&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  • 21-06-2008, 00:53:27
    #13
    ben genelde metacafe den ekliyorum videoları ve play demeden oynatmıyor
    ama guoglenin dediği gibi otomatik açılmasını sağlayan kod illaki vardır onu kontrol etmelisin