Anket Hangi temayı kullanayım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 20
Hangi temayı kullanayım?
Sahifa
%35,00 (7 Oy)
Newspaper
%45,00 (9 Oy)
Woohoo
%10,00 (2 Oy)
Diğer tema
%10,00 (2 Oy)
  • 26-11-2016, 13:18:15
    #1
    ...
  • 26-11-2016, 21:25:53
    #2
    Voice teması kullanıyorum bende, bi göz at istersen.
  • 26-11-2016, 21:32:04
    #3
    Uzunca bi süre Smart Mag kullanmıştım ona da bakabilirsin.

    Just Write, düzenlemesi uğraştıran bi tema ama kullanışlı olabiliyor.

    Gauge var, az bi uğraşıyım derken delirmiş olsamda, uğraşıp kullananlarda başarılı bi görünüm sağladığını gördüm.

    Birde şurada ki temalara bakabilirsin, hoş hepsi birbirine benzesede ufak tefek değişiklikleri var. Hueman tarzı burdakiler daha çok.

    http://alxmedia.se/category/themes/

    Benden başka çıkmaz.
  • 27-11-2016, 01:40:33
    #4
    Newspaper da güzel tema ancak şuan sahifa'da black friday indirimi var. Kaçırmayın derim.Kolay gelsin