• 31-07-2016, 19:06:15
    #1
    Arkadaşım rica etti, sitesinde böyle bir görüntüleme hatası alıyormuş

    Kullandğı teamanın lisanssız olduğunu gördüm, şabloları orjinal haline çevireremedim. (w4rez değil, aktivasyon yapılmasını istiyor)

    Çözüm olmasa bile neden olduğunu söyleyecebilecek var mı ?

    cukurmecmua.com/
  • 31-07-2016, 19:08:18
    #2
    Visual Composer eklentisini yükleyip aktifleştirdikten sonra sorun kalmaz diye düşünüyorum. O eklenti olmadığı için kod olarak görünüyor, anasayfa Visual Composer eklentisiyle tasarlanmış sanırım.
  • 31-07-2016, 19:25:31
    #3
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Visual Composer eklentisini yükleyip aktifleştirdikten sonra sorun kalmaz diye düşünüyorum. O eklenti olmadığı için kod olarak görünüyor, anasayfa Visual Composer eklentisiyle tasarlanmış sanırım.
    teşekkür ederim

    ama maalesef işe yaramadı
  • 01-08-2016, 11:23:18
    #4
    Visual Composer versiyonu ile temanın versiyonu anladığım kadarıyla uyuşmuyor. Temanın mevcut en son versiyonunu kurarsan sorun çözülecektir. Versiyon uyuşmazlığı var yani kısacası.
  • 01-08-2016, 12:10:10
    #5
    Bildiğin ***** bu işte hocam Newspaper teması kullanıyorsunuz mevcut tema sürümü ile visual composer sürümü uyumsuz ayrıca bu temada düzgün bir görüntü elde etmek için ultimate vc addons eklentisi de gerekli