Merhaba,
Ben sitemde dtree eklentisini kullanmaya çalıştım ama olmadı bi türlü kategoriler çıkmadı dmry.net in ağaç menüsünü kullanmaya çalıştım oda olmadı kategorilerim çok fazla ve sitenin görüntüsünü bozuyor sizce ne yapmalıyım
kategorilerim çok fazla bi çare/öneri ?
4
●452
- 20-04-2008, 22:54:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ajaxtab içine alabilirsin ve atıyorum 10ar 10ar listeler ve yana devam eder.
- 21-04-2008, 22:46:58hemen aratıyorum nasıl görmedim yaMust4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle