• 20-04-2008, 18:16:25
    #1
    Merhaba,
    Ben sitemde dtree eklentisini kullanmaya çalıştım ama olmadı bi türlü kategoriler çıkmadı dmry.net in ağaç menüsünü kullanmaya çalıştım oda olmadı kategorilerim çok fazla ve sitenin görüntüsünü bozuyor sizce ne yapmalıyım
  • 20-04-2008, 22:54:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ajaxtab içine alabilirsin ve atıyorum 10ar 10ar listeler ve yana devam eder.
  • 21-04-2008, 00:42:31
    #3
    katagorileri açılır/kapanır bir hale getirsen olmaz mı?
  • 21-04-2008, 20:24:59
    #4
    forumda arama yaparsan ketegori ağaçlandırma konusunu anlattım ve paylaştım arkadaşım.
  • 21-04-2008, 22:46:58
    #5
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda arama yaparsan ketegori ağaçlandırma konusunu anlattım ve paylaştım arkadaşım.
    hemen aratıyorum nasıl görmedim ya