Tema Türkçeleştiriyorum, karakter sorunu çıktı.
2
●382
- 28-03-2008, 17:37:49Üyeliği durdurulduFreedom - Black & Widgetized temasını Türkçeleştirdim. Ama karakter sorunu var. Gerekli kodu ve nereye yapıştırıcağımı bilmiyorum. yardım..
- 28-03-2008, 17:41:22ilgili dosyaları DW de aç sırasıyla
Değiştir > Sayfa Özellikleri > Başlık/Dil Kodlaması > Kodlama > Unicode ( UTF-8)
kaydet
tamamdır