• 28-03-2008, 17:37:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Freedom - Black & Widgetized temasını Türkçeleştirdim. Ama karakter sorunu var. Gerekli kodu ve nereye yapıştırıcağımı bilmiyorum. yardım..
  • 28-03-2008, 17:41:22
    #2
    ilgili dosyaları DW de aç sırasıyla

    Değiştir > Sayfa Özellikleri > Başlık/Dil Kodlaması > Kodlama > Unicode ( UTF-8)

    kaydet

    tamamdır
  • 28-03-2008, 18:20:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Halloldu Sağol.