• 22-07-2015, 20:01:23
    #1
    Wp sitemde onay verip yayına aldığım onlarca yorum web sitemde görünmüyor yorum atma yeri dahi çıkmıyor ne yapmalıyım ?
  • 24-07-2015, 00:23:45
    #2
    Bilen yok mu arkadaşlar yoksa yanlış kategoride miyim ? Bilen yazar ise çok sevinirim herkese iyi forumlar.
  • 24-07-2015, 14:23:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    comments.php yedeğini alıp default temalardan birininkini atıp deneyin sorun ondan mı öncelikle onu öğrenin.
  • 24-07-2015, 14:31:16
    #4
    @soz yorum kısmının nerede çıkmasını istiyorsan o kısıma

    <?php comments_template(); ?>

    eklemen gerekir
  • 06-08-2015, 17:13:25
    #5
    Arkadaşlar daha detaylı anlatabilirseniz sevinirim. Şimdi bu kodu nereye ekliyorum anlayamadım. Daha evvel çıkıyordu yorumlarım şu anda görünmüyor neden olabilir veya nasıl düzenlemeliyim adım adım özetle anlatırsanız sevinirim.
  • 06-08-2015, 20:23:53
    #6
    Bilgisi olan kimseler yok mu ?
  • 06-08-2015, 20:31:10
    #7
    soz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisi olan kimseler yok mu ?
    sidebar.php ye
  • 07-08-2015, 18:39:40
    #8
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sidebar.php ye
    Çok fazla ftp den anlamam ama söylediğiniz gibi sidebar.php yi buldum düzenle dedim ve açılan sayfanın en alt kısmına <?php comments_template(); ?> bu kodu ekledim geri yükledim fakat olmadı söylediğinizi yanlışmı anladım yoksa yapamadım mı ?