• 04-07-2015, 00:31:00
    #1
    Arkadaşlar dosya aktarımı yaparken kendi kendine sunucuyla bağlantıyı kesiyor ve böyle bir hata veriyor sebebini bulamadım.
    Sorun ne olabilir


  • 04-07-2015, 00:34:10
    #2
    Sorunu bilmiyorum ama winscp adlı programla deneyin isterseniz birde.
  • 04-07-2015, 00:40:29
    #3
    orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu bilmiyorum ama winscp adlı programla deneyin isterseniz birde.
    baştan mı başlamam gerekiyor hocam.dosyalar kaldı çünkü