Mobil girisler icin farkli tema acilsin!
5
●281
- 09-03-2015, 17:41:07Üyeliği durdurulduOnu biliyorum, ama ayni icerigi kullanmasini ve ana temanin mobil versiyonunu yapacagim, onu kullanmasini nasil saglayacagim ?otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2015, 17:59:50Subdomain olarak site açıp post ve postmeta tablolarını ortak kullanın ya da buna benzer bir yöntem deneyin
Skype : msn@otuziki.net - 09-03-2015, 18:00:53az bucuk css bilginiz var ise responsive haline getırebılırsın hocam mantık budur zaten ayrı mobil temaya gerek kalmaz , responsive google'da aratarak yapabılırsın paran kendıne kalsın ıstıyorsan