• 09-03-2015, 13:01:49
    #1
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar kisisel bir websitesi kuruyorum, hosuma giden bir tema var, ancak mobilden girildiginde bozuk gorunuyor. ayni temayi duzenleyerek mobil girislerden onun acilmasini nasil saglayabilirim ?
  • 09-03-2015, 17:23:30
    #2
    Htacess ile yönlendirme yapabilirsin

    Skype : msn@otuziki.net
  • 09-03-2015, 17:41:07
    #3
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Htacess ile yönlendirme yapabilirsin

    Skype : msn@otuziki.net
    Onu biliyorum, ama ayni icerigi kullanmasini ve ana temanin mobil versiyonunu yapacagim, onu kullanmasini nasil saglayacagim ?
  • 09-03-2015, 17:55:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Responsive den bahsediyorsunuz sanırım
  • 09-03-2015, 17:59:50
    #5
    Subdomain olarak site açıp post ve postmeta tablolarını ortak kullanın ya da buna benzer bir yöntem deneyin

    Skype : msn@otuziki.net
  • 09-03-2015, 18:00:53
    #6
    az bucuk css bilginiz var ise responsive haline getırebılırsın hocam mantık budur zaten ayrı mobil temaya gerek kalmaz , responsive google'da aratarak yapabılırsın paran kendıne kalsın ıstıyorsan